Renault laguna 1 volvo motor siemens fenix 5 beyin pinout harici beyin şeması

ÖN BİLGİ
- motor 2 parça tesisat ile çalışıyor 1. tesisat motor beyni ve enjeksiyon sistemi 2. tesisat şarj marş gösterge hararet sensörü klima gibi şeyleri kontrol ediyor.
- motora r8 bobin uyumlu bir şekilde çalışabiliyor motor kapağı düzgün şekilde kapanabiliyor.
- rolanti valfi tek fişli düzgün bir şekilde çalışabiliyor.
- araçta orjinalden map sensörü mevcut ve 100kpa ya kadar okuyabiliyor turbo için kullanılamaz değiştirilmesi gerekiyor atmosferikte sıkıntısız.
- krank sensörü vr düzgün bir şekilde okunabiliyor, kasnak 60-2 dişliye sahip.
- volvo motorlu lagunaların tesisatı ile 2. nesil F3R motorun tesisatı bire bir aynı
- orjinal sisteminde 2 adet bobin var 4 tane pistonu wasted spark şekilde çalıştırıyor
ÖNEMLİ BİLGİ
VOLVO MOTOR DENİKEN N7Q MOTOR 2.0 OLARAK ÇIKMAKTA VE DIŞTAN BİRE BİR BENZER 1.6 VE 1.8 VERSİYONLARI BULUNMAKTADIR.
BU MOTORLAR VOLVO S40 DA ÇIKMAKTADIR. VE LAGUNALARA SONRADAN AYNI MOTOR DİYE YEDEK PARÇACILARDAN VERİLİP TAKIŞMIŞ OLABİLİR.
MOTOR KODLARI B4164,B4184 OLARAK ÇIKMAKTADIR.

BEYİN ELEKTRİK PİNOUT WİRİNG ŞEMASI DİAGRAMI


A22 | A/C | |
A24 | Instrument cluster (43 NUMARA GÖSTERGE DEVİR) | |
A43 | Central electronic module | |
A65 | ECU | |
B10 | Knock sensor | |
B14 | Camshaft hall sensor | |
B15 | Inductive sensor | |
B21 | Vehicle speed sensor | |
B22 | Coolant temperature sensor | |
B23 | Air temperature sensor | |
B26 | MAP sensor | |
B49 | O2-sensor with pre-heater | |
H11 | ECU lamp | |
M11 | Fuel pump | |
R17 | Throttle valve potentiometer | |
S13 | Power steering pressure switch | |
T29 | DIS ignition coil cyl. 1 and 4 | |
T30 | DIS ignition coil cyl. 2 and 3 | |
X11 | Diagnostic connector | |
X14 | Ground connection | |
Y11 | Injector cyl. 1 | |
Y12 | Injector cyl. 2 | |
Y13 | Injector cyl. 3 | |
Y14 | Injector cyl. 4 | |
Y34 | Canister purge valve | |
Y40 | Idling control valve |
Son düzenleme: