Ateşleme voltaj dönüştürücü hüco modül igniter bağlantı şeması

1667459721582.png

harici beyinler genellikle ateşleme çıkışları 5v ile yaparlar fakat bazı araçların orjinal bobinleri negatif tetikleme ile çalıştığı için (örnek verecek olursak bmw orjinal bobinleri) bu dönüştürücüyü kullanmamız gerekir.
bu dönüştürücü orjinal volkswagen parçası olup tüm vw parcacılarında bulunmaktadır.

input yazan kısımları sırasıyla beyine bağlayın.
kl1.1 kl1.2 kl1.3 kl1.4 bobinlere bağlayın
kl31 pinini saglam bir şase noktasına baglayın beyin ve sesörlerden uzak olsun parazit yaptırmasın.
 

dogukan5858

Aktif üye
22/6/24
6
Benim motor 1.8t aum oem bobinleri 4 pin. Bağlantı şeması uzun tip r8 ile ayni 1=12v 2 ve 4 GND 3=tetik şeklinde şuan tesisatı çektim araya modülü girdim ama bobinler çakmıyor bir türlü. Aşağıya bobini ve modülü ekliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240727_184433.jpg
    IMG_20240727_184433.jpg
    3.5 MB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20240727_182704.jpg
    IMG_20240727_182704.jpg
    2.8 MB · Görüntüleme: 30
  • IMG_20240727_182710.jpg
    IMG_20240727_182710.jpg
    2.6 MB · Görüntüleme: 29

ÖZER ECUHARD KARTAL

Forum sahibi
Yönetici
30/10/22
228
Benim motor 1.8t aum oem bobinleri 4 pin. Bağlantı şeması uzun tip r8 ile ayni 1=12v 2 ve 4 GND 3=tetik şeklinde şuan tesisatı çektim araya modülü girdim ama bobinler çakmıyor bir türlü. Aşağıya bobini ve modülü ekliyorum.
bu bobinler için bir modüle ihtiyac yoktur beyine dogrudan bağlanabilir ama tavsitemiz r8 bobine dönmeniz olur bu tür çıkma bobinler cogunlukla ya bozuk ya verimsiz oluyor r8 olursada muahhakka bandrollü bosch marka alın www.ecuhard.com sitemizde ürünler sayfasında var
 
Geri
Üst